Eilen en kerta kaikkiaan venynyt kirjoittamaan. Olen pahoillani. Pahan yövuoroputken jälkeen olin todella raatokunnossa ja käytyäni kampaajalla vietin loppuillan koomassa sohvalla. Vain saunaan jaksoin vääntäytyä illalla ja sen jälkeen kutsuikin sänky jo todella houkuttelevasti. Eilisen punnitus näytti vain -100g ja olin jo valmis varaamaan ajan rasvaimuun ja palkkaamaan kalliin personal trainerin. 

Eiliset syömiset: lohi-kukkakaalikeittoa, vettä, kahvia, vitamiinipilleri ja Pepsi Maxia saunan jälkeen. Ei mitään muuta. Päivä kyllä olikin lyhyt, heräsin 13.45 ja nukkumassa olin jo ennen puolta yötä.

Tämän päivän pelonaihe olikin sitten viikkopunnitus. Jotain olen tehnyt oikein, kun eilisestä lähti 700g eli koko viikon pudotukseksi tuli sitten kunnolliset -1,4kg joka kohottaa pudotetun painon saldon jo aika hyville lukemille. Lyhensin vähän tuota sivulaatikkoa, päätin että sinne tulevat täst´edes vain viikkopunnitusten tulokset, se venyy muuten niin älyttömän pitkäksi. Päivän painot tulevat kuitenkin esille tekstissä. Tämän päivän syömisistä en vielä sano mitään, koska päivä on vielä niin alussa että aamukahvikin on vasta tippumassa. Päivän liikuntakin jää iltapostauksen aiheisiin. Halusin vain heti tulla hehkuttamaan viikon tulosta. Olo on hieno.