Kaikkiin, jopa keskenjääneisiin, projekteihin on tehtävä loppuraportti. Minun Suurimmaksi Pudottajaksi- projektini ei jatkunut normaalipainoisuuteen saakka, mutta sai silti parhaan mahdollisen lopun. Minä olen kymmenen vuoden lapsettomuuden jälkeen vihdoin onnellisesti raskaana. Kolmas kuukausi kääntyy pian neljänneksi, sintti on jo nähty ultraäänessä hyvissä voimissa ja pahoinvointi meinaa viedä loputkin painostani. Nyt, kun ollaan jo näinkin tukevasti raskaana, voin ja haluan jakaa tämän ihanan uutisen kaikkien teidän kanssa, jotka ovat painonpudotustani seuranneet ja kannustaneet. Kivaa, että olen saanut myös innoittaa teitä omiin projekteihinne. Jos tässä nyt vielä kävisi huonosti, niin sitten ainakin olen tuen tarpeessa. Pitäkäähän kaikki ystäväni kuitenkin isoja peukkuja, että ensi keväänä minusta tulee äiti!

Kiitos!